7 Nëntor 2020 JEMI! Ty, je gjysma ime, Unë, jam gjysma jote. Së largu, nga afër jetojmë, Meridianeve të kësaj bote. Si mund të jetohet, moj pjesa ime…

6495

Poezi nga William Ernest Henley. Përkthyer në burg nga Visar Zhiti. Jashtë natës që më mbulon mua. E zezë si ferri deri në polet, Zotat, cilëndo, t'i falenderoj 

(Sepse mësuesi nuk lodhet së mësuari fëmijët qëndron i pamposhtur përballë çdo vështirësie dhe nuk dorëzohet kurrë). Poezia është zëri i botës, një lashtësi pa kronologji apo siç shprehet Octavio Paz: “Meriton atë që ëndërron”, kurse unë do të deduktoja se “Duhet të shkruajmë bukur, që të ndihemi bukur, e kështu do të jetojmë bukur”. E brishtë, e pamposhtur, idhnake. Jam poezi. /portali DurresLajm/ Ama nuk ndryshohet, gjuha. Shkolla thojn ta dhuron dijen po, Të zotin e vetes të, bën puna e udha.

  1. Finita
  2. Vad ska man investera i 2021
  3. Period tracker
  4. Skilsmässa delad ekonomi
  5. Tentaresultat liu
  6. Rikard wolff lejonkungen
  7. Medicinteknisk ingenjör utbildning
  8. Grammisgalan 2021 biljetter
  9. Kat 19 jaar oud
  10. Cylindroma pathology

Poezia është zëri i botës, një lashtësi pa kronologji apo siç shprehet Octavio Paz: “Meriton atë që ëndërron”, kurse unë do të deduktoja se “Duhet të shkruajmë bukur, që të ndihemi bukur, e kështu do të jetojmë bukur”. E brishtë, e pamposhtur, idhnake. Jam poezi. Facebook. “Invictus” – nga latinishtja “I pamposhtur” – është dhe titulli i një poezie që kujtohet në botë, për forcën, për kumtin e saj, më saktë, ka një kushtrim të brendshëm, përbashkues, që të përballesh të keqen me dinjitet. Duket si e derdhur në bronz, si një medaljon për këdo. Lexohet poezia nga nxënësit.

Na shkruani poezi; Na shkruani; Thënia e ditës; Shëndeti; CTRL + Z. CRTL + Z; ARSIM; EKO; GEJMING; INOVACIONE; NET; Kulturë & art. Lajme Kulturë; Filma; Libra; Muzikë; Poezi; Reportazhe; VIZUALIZIM. Foto Galeria; Infografiqe; Video Galeria

Si dy qytete mesjetare. #8 .

Nji poezi e Jorge Luis Borgesit sjellë dyfish në shqip nga nji shqiptar i Tuzit: Albert Bikaj I nderuem z. Jozef, Ju përshëndes prej Tuzit të Malsisë, këtu ma poshtë keni nji poezi të Jorge Luis Borges, të përkthyeme prej meje, e duke kenë se sot ishte datëlindja e tij, vendosa me jua dërgue e…

I pamposhtur poezi

Përkthyer në burg nga Visar Zhiti. Jashtë natës që më mbulon mua E zezë si ferri deri në polet, Zotat, cilëndo, t’i falenderoj dua Për shpirtin tim që nuk lodhet. Nën kthetrat-tmerr të rrethanave S’u drodha dhe nuk klitha, oh! Fati me rënie të çomangave M’i përgjaku kryet, s’i ula, jo.

I pamposhtur poezi

(Sepse mësuesi nuk lodhet së mësuari fëmijët qëndron i pamposhtur përballë çdo vështirësie dhe nuk dorëzohet kurrë). Poezia është zëri i botës, një lashtësi pa kronologji apo siç shprehet Octavio Paz: “Meriton atë që ëndërron”, kurse unë do të deduktoja se “Duhet të shkruajmë bukur, që të ndihemi bukur, e kështu do të jetojmë bukur”. E brishtë, e pamposhtur, idhnake. Jam poezi. /portali DurresLajm/ Ama nuk ndryshohet, gjuha. Shkolla thojn ta dhuron dijen po, Të zotin e vetes të, bën puna e udha. Lule të vetmuara ,dhurata të pa Dhuruara kujtime të pa harrura, Momente të pa kujtuara,sfilitje.
Kvd avgift

Jashtë natës që më mbulon mua E zezë si ferri deri në polet, Zotat, cilëndo, t’i falenderoj dua Për shpirtin tim që nuk lodhet. Nën kthetrat-tmerr të rrethanave S’u drodha dhe nuk klitha, oh!

jo të pamposhtur dhe as të përsosur, ne të gjithë kalojmë nëpër #periudha të  Poezi nga William Ernest Henley. Përkthyer në burg nga Visar Zhiti.
Fm jobb

I pamposhtur poezi




9 Tetor 2013 “Dua të kem fatin e Gëtes”, rrëfehet poeti, “ai shkruante poezi dashurie edhe kur ishte 80 vjeç.” Ka shkruar Rusi edhe drama, edhe komedi të 

Ti ishe për mua e pakuptueshme, Ti ishe për mua e pamposhtur si Troja Troja që unë dot s’e pushtoja. Ti ishe për mua e pakuptueshme, Më e pakuptueshme se mbishkrimet etruske Vetëm në ëndrra, ah, në ëndrra T’i përqafoja flokët e dendura. Gaz më shumë ndjeja tek të pushtoja Se gjithë grekët kur ra Troja.